vineri, 5 februarie 2010

DONATII ONLINE PRIN PAYPAL






4 comentarii:

Nicky spunea...

Cristina suntem alaturi de tine ,te-ai luptat pana acuma cu boala ,sunt sigura ca nu te va invinge pentru ca esti mai tare decat ea,mult mai puternica.Suntem siguri ca vei reusi cea ce ti-ai propus in viitor.Nu te lasa invinsa ,veis strange suma si transplantul va da roade.Bafta multa!Alina si Nicky (fratele Narcisei)

Anonim spunea...

Nu am reusit nici acum cu cartela de Orange - dar cel putin am reusit sa trimit de pe Pay Pal. Nu este o suma mare - momentan sunt avocat demisionat si ca atare somer voluntar pana iau examenul la magistratura. Sper totusi sa pot trimite si de pe Orange si de pe Romtelecom (eu din pacate am RDS acasa).

Multa sanatate, Cristina. Mult curaj si Dumnezeu sa te binecuvanteze.

Maria.

Anonim spunea...

buna, numele meu este Anca_ileana Stan, colega de a ta. spune-mi te rog cum pot sa dau o proba de compatibilitate. poate de pot ajuta cumva cu donarea. Anca.stan30@yahoo.com

Anonim spunea...

buna imi pare rau de situatia prin care treci .Continua sa lupti o sa te ajute si lumea .te ajut si eu din putinul meu cu ce pot .