miercuri, 19 august 2009

Doar cateva ganduri...

Nici nu stiu cum sa incep...Nu am mai facut asta pana acum... Poate acesta este motivul pentru care am fost profund impresionata de toate reactiile pe care situatia mea le-a starnit. Incepand de la reactiile cunoscutilor care nu stiau iar acum muncesc cot la cot pentru a ma ajuta sa ies din impas, continuand cu ajutorul financiar absolut necesar al OAMENILOR si, fara ca ordinea sa fie relevanta, culminand cu incredibil de numeroasele si caldele mesaje de incurajare ale unor oameni care nu ma cunosc, dar care imi sunt alaturi. Toate acestea ma ajuta enorm. Sunt o persoana foarte activa si destul de vesela chiar si acum, dar tot sprijinul dumneavoastra m-a facut sa imi doresc sa fiu vesnic in mijlocul mesajelor, sa va raspund cat pot de repede si pentru toate acestea VA MULTUMESC DIN SUFLET!!!

Va pot asigura de faptul ca voi face tot ce tine de mine ca tot ceea ce faceti sa fie o investitie pe termen lung!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Gaestiul e alaturi de tine Cristina, sunt sigur ca te vei face bine!

Athenea spunea...

Buna Cristina.

Povestea ta m-a impresionat, cu atat mai mult cu cat suntem de aceeasi varsta si, ca si tine, am absolvit Facultatea de Drept. Imi pare nespus de rau ca trebuie sa treci prin tot acest chin dar sper ca ziua de maine sa aduca razele de soare din nou in viata ta. Eu locuiesc in Viena si daca as putea sa te ajut cu ceva, pe tine sau pe familia ta, nu ezita sa imi spui.

Cristina Dinu spunea...

Va multumesc din suflet pentru ajutorul venit sub toate formele posibile! Recunosc faptul ca sunt coplesita de toate reactiile pe care le-ati avut. Si incerc sa raspund cat pot de repede, incerc sa ma ocup personal, desi multi prieteni imi sunt aproape si imi ofera sprijin. Imi face bine legatura cu domneavoastra prin intermediul gandurilor pe care mi le transmiteti. Va asigur ca primesc si citesc toate mesajele dumneavoastra.

Cu respect si recunostinta,

Cristina Dinu