joi, 8 octombrie 2009

DUPA LUNGI ASTEPTARI, VESTI BUNE!!!

Marti am repetat analizele de sange standard care se fac inainte de transplant si medicul mi-a spus ca daca rezultatele ies bine, NU ma va suna, si ca ma vor interna joi dimineata. Deci, am asteptat sa NU sune telefonul. Si...NU a sunat!!!
Asa ca dimineata ma voi prezenta la spital, gata de « distractie ».

Asta inseamna, dupa calculele mele, ca sunt foarte aproape de o luna foarte urata dar si de o viata foarte frumoasa!

Ce stare de spirit am? Pai, nu extrem de entuziasmata, ma obisnuisem in libertate, dar nici atat de stresata pe cat m-as fi asteptat sa fiu. Tot nu pot sa spun ca asta facea parte din planul meu pe termen scurt sau mediu, nici macar lung. Dar daca tot se intampla, sa se intample repede si sa se termine cu bine. Sa spunem ca ma simt pregatita, atat de pregatita cat as putea sa fiu in aceste imprejurari.

Promit ca, in timp ce medicii lucreaza la repararea mea, eu sa fac niste sedinte foto, atunci cand sunt in stare, si sa postez pe blog franturi din “lumea mea”.

Va multumesc pentru ajutor si pentru ca sunteti alaturi de mine!

Revin cu informatii si, cat de curand, cu vesti bune!
Sa inceapa distractia !

Cristina Dinu

14 comentarii:

Anonim spunea...

Cristina, in mintea ta, in sufletul tau, sa te gandesti doar ca esti din ce in ce mai aproape de o viata foarte frumoasa, pe care o meriti pe deplin si o vei avea. Dumnezeu sa vegheze asupra ta in aceasta perioada nu tocmai usoara, dar care reprezinta un nou inceput.Tinem pumnii si asteptam vesti, vesti bune.
Roxana

Robert Calinescu spunea...

VESTI SUPER BUNE:)

O sa treci cu bine si peste etapa asta si din postarea ta se simte ca esti pregatita!

Ai grija de tine si sa auzim de bine!

R,

Minicoleta spunea...

Cristina, citesc cu sufletul la gura fiecare veste pe care o ai si de fiecare data cand deschid blogul meu te caut cu infrigurare sa te gasesc. Sunt bucuroasa tare pentru tine si stiu ca vei reusi. Esti o persoana puternica si vei reusi. Te imbratisez cu mult drag, curaj si incredere!

SUCCES si asteptam vestile bune!
Mirela
:)

alina spunea...

Cristina,
Desi nu ne cunoastem, eu ma gandesc la ziua cand tu vei reveni sanatoasa acasa si vei sarbatori. Va fi o mare bucurie pentru toata lumea.
Esti o invingatoare!
Cu mult drag,
Alina

Anonim spunea...

domnul sa te aibe in paza cristina. sunt sigura ca o sa fie bine si de abia astept sa vii acasa.
ingerasul si maicutza domnului sa te aibe in paza .te sarut!

tatiana

Anonim spunea...

Doamne ajuta!!
ingerasul si maicuta domnului sa te aibe in paza>
te astept acasa.
tatiana

Anonim spunea...

Ma bucur enorm de veste. Nu ne cunoastem (am fost colega cu mama ta o perioada la Ploiesti), dar asta nu are nici o importanta. Impreuna cu baiatul meu te pomenim in fiecare seara la rugaciune si asteptam alaturi de tine VINDECAREA.
Doamne-ajuta!

Crissu spunea...

Draga Cristina ,
Asta e prima veste buna pe care o aud intr-o saptamana teribil de urata cu vesti foarte triste .. iti doresc sa ai parte de multa putere si tu si ai tai .. Sa va ocroteasca Dumnezeu si sa ne auzim cu vesti bune !

R. Marius spunea...

Succes, Cristina!
Esti o persoana puternica si stiu ca vei reusi.
Asteptam vesti de la tine si iti tinem pumnii.

Oana Ruse spunea...

O sa fie bine!

Esti o invingatoare deja! O sa-ti dea Dumnezeu suficienta putere sa treci si peste aceasta "distractie"!

Doamne-ajuta! S-auzim de bine!

Oana

Alecsandru spunea...

in sfarsit o veste buna :P ce a fost mai greu a trecut uraaaaaaaaaaaaaa
era o melodie de la Hi-Q parca.. TOTUL VA FII BINEEEE !! :)

Corina spunea...

Acum cateva luni unei cunostinte i-a fost data vestea ca are tumoare pe creier. Atunci s-a speriat, normal, dar apoi a inceput sa priveasca totul cu optimism, lucru care i-a dat putere sa lupte in zilele nu foarte placute care au urmat. A fost operat, iar dupa cateva saptamani i-a fost nas surorii mele la nunta. Si, drept pedeapsa ca n-a avut grija de mireasa si i-a fost furata, a trebuit sa mai si danseze :)

Iti doresc sa primesti numai vesti bune de acum inainte!

Corina

Mihai spunea...

in sfarsit ! e inceputul sfasitului bolii tale acum :)

Regalian spunea...

Numai bine iti doresc, Cristina si asteptam nerabdatori ziua in care zambetul tau va incalzi din nou sufletele noastre!