sâmbătă, 5 septembrie 2009

Corespondenta...

Atunci cand am cerut parerea in legatura cu ce as putea sa fac sa ajut la randul meu oameni care au nevoie de ajutor, stiind ca in acest moment posibilitatile sunt limitate, mi s-a spus ca este posibil ca, daca postez pe blog alte cazuri, sa para ca exagerez, ca ”intind coarda”.

Dar cred ca pot spune ca am ajuns sa va cunosc, pe dumneavoastra cei care ma urmariti si care ma ajutati, incat sa imi dau seama ca nu va poate deranja acest lucru. Si sa imi dau seama ca veti intelege exact ca nu este altceva decat dorinta de a ajuta la randul meu alti oameni, macar atat cat pot acum.

Si daca posibilitatile mele de a ajuta sunt limitate, totusi, am marele noroc de a ma bucura de atentia si sprijinul unor oameni carora stiu ca le pot incredinta alte vieti. Stiu ca veti face in asa fel incat povestea acestor oameni care au nevoie de ajutor sa ajunga la acele persoane care le-ar putea salva viata. Niciodata nu se stie de unde vine ajutorul, dar sunt convinsa ca o sansa de a salva o viata exista, iar daca prin simplul fapt de a posta aici ceea ce eu am primit pot contribui la asta, atunci o voi face fara nicio retinere.

Va multumesc din suflet pentru intelegere!


”Buna Cristina,

Numele meu este Tatiana Serbanescu, am dat peste blogul tau din intamplare acum cateva zile.
Stiu ca treci printr-o perioada dificila acum, ti-am citit povestea sunt impresionata de optimismul si curajul tau si cred ca o sa iesi invingatoare din acest' razboi" cu ajutorul lui Dumnezeu.

Cuvintele poate sunt de prisos.... poate .. insa te pot ajuta sa mergi mai departe in aceasla lupta.
Spun acest lucru pentru ca am in familie, un caz similar, cumnata mea, de 33 ani care e bolnava de cancer ovarianm descoperit acum 2 ani, care a evoluat foarte repede.

Citind blogul tau , am vazut ca oamenii cu suflet , au participat prin donatii la strangerea de fonduri, pentru a salva o viata.
Intrebarea mea este cum ai reusit sa mobilizezi atatia oameni, cum ai reusit ca acesta campanie de strangere de fonduri sa isi atinga tinta???
Am inceput si noi o campanie prin internet, insa fara nici un rezultat din pacate, si spre dezamagirea cumnatei mele care se lupta zilnic cu dureri cumplite.
Iti atasez linkul cu campania http://stiri.acasa.ro/articole/social/Corina-are-nevoie-de-ajutor-in-lupta-cu-cancerul,
singura ei sansa de vindecare este la o clinica din Istambul,aici in tara nu se mai poate face nimic.

Mi-am permis sa-ti scriu, constienta fiind ca poate acum nu-mi vei putea raspunde avand in vedere tratamentul dur pe care il faci, insa sper, cand iti revii putin sa imi poti povesti cum ai initiat campania de strangere de fonduri pentru tine.
Vreau sa o salvez pe cumnata mea , vreau sa salvez o viata .

Iti multumesc si iti urez lucrul cel mai de pret, SANATATE si multa putere de a lupta.
Esti o invingatoare, nu??

Domnul sa te aibe in paza si Maica Domnului sa te binecuvanteze.



Tatiana.”

http://corina.acasa.ro/

Niciun comentariu: