miercuri, 4 august 2010

ACHIZITIONARE KITURI DE TESTARE

Cine doreste sa contribuie la achizitionarea kiturilor necesare pentru efectuarea testelor – tipizare HLA pe A – costul unui kit direct la furnizorul cu care lucreaza Institutul National de Hematologie Transfuzionala , pentru 48 de teste, este de 3500 de euro.
Daca doriti sa faceti sponsorizari, va rugam sa ma contactati, sau sa folositi conturile mele personale specificate aici : http://cristinalilianadinu.blogspot.com/p/cum-ma-puteti-ajuta.html

Dupa achizitionarea kiturilor, factura va fi postata aici pe blog si va va fi transmisa, anexa la contractul de sponsorizare ce va fi incheiat. De asemenea, persoanele interesate pot fi puse in contact direct cu furnizorul, pentru a putea verifica veridicitatea informatiilor.

Sponsorizarile se pot face prin intermediul Asociatiei UN PLAN SIMPLU, asociatie constituita anul trecut, la initiativa mea, de catre mama mea si doua dintre prietenele mele.

Datele pentru sponsorizari sunt urmatoarele :

ASOCIATIA “UN PLAN SIMPLU”


CIF 26773433 atribuit in data de 13.04.2010,


Avand cont RO73RZBR0000060012497432


deschis la Raiffeisen Bank

In numele meu si al pacientilor care au nevoie de un donator, va multumesc pentru ajutor!

Cristina Dinu
dinucristina8223@yahoo.com

Niciun comentariu: